mandag 26. november 2007

Krans med sløyfe mm

Sist helg var det sykurs på hobbyboden, og selvsagt måtte jeg prøve meg. Det var ikke den beste helga, med overnattingsbesøk, div. ungeaktiviteter mm. Men vil en noe så får en det til, litt hvertfall, og i løpet av uka ble den ferdig. Kjøpte qulitestoff for første gang på 8 år tror jeg minst, bestilte fra Northern Quilts. Har stoff til flere/eller noe annet, spennende å se hva det blir.

Når det gjelder videre sømprosjekt, så måtte jeg prøve meg på julemysteriet på Quilt-design. Måtte ta en runde i mine gamle stoffer og se om noe kunne brukes. Selvsagt er jeg ikke ajour, så jeg har ikke åpnet siste delen. Da jeg har litt spenning i vente.

Når det gjelder strikking, se tidligere innlegg, så driver jeg med jakka. Det er litt sånn at "alle gode ting er 3" for det måtte legges opp tre ganger før jeg kom i gang. Vet ikke helt hva jeg rotet med, med jeg mistet ei maske mitt i møsterert der det er kast på kast og det fikset jeg ikke opp igjen. Da begynte jeg på igjen. Videre status kommer.

ps! i dag er det 4 uker til jul

Ingen kommentarer: