fredag 20. juni 2008

Jeg har blitt tagget

Jeg er blitt tagget av syglad og her er mine svar på spørsmålene..

Hva gjorde du for ti år siden:
Jeg var i svangerskapspermisjon med 3. mann, og på denne dagen for 10 år siden hadde vi navnedag for henne. Eldstemann var akkurat ferdig med 1.kl

Nevn tre ting du har på "gjøre lista" di i dag:
Skal på jobb, vaske/rydde/ordne + pakke litt fordi yngstejenta og jeg drar til Stavanger i morra tidlig og NM i korps.

Snack jeg liker:
Uansett hva jeg kjøper, så finner skapkattene våre det.

Ting jeg vil gjøre som millardær:
Betale gjeld, reise og sørge for mine rundt meg. Og gitt mye til humanitære prosjekt.

Steder jeg har bodd:
Oslo, Bygland, Toten og her

Disse vil jeg gjerne vite mere om:
hannebeate, kathrine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. No er det helg, og for min del også sommerferie, 2 herlige måneder med fri :) Ønsker deg ei fin sankthanshelg. Klem fra Ronille

Hannes hage sa...

Jeg tar utfordringen.