søndag 12. juli 2009

Jeg lar meg lure......

til å spise tomat.
For egentlig er jeg ikke så veldig glad i tomat, det er ikke det første jeg tar og jeg kan gjerne unnvære det. Men det er ikke et sånt elskhat forhold som jeg har til leverpostei. Uansett i går handlet jeg, og inspirert av disse magasinene fra bama så jeg meg rundt i grønnsaksdisken. Og der var det bl.a ei potte med basilikum som fristet meg og da bare MÅ jeg ha; små bagettskriver, philadelphiaost, tomaskiver og basilikum på toppen

IMG_1558 m m m m m

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette SÅ godt ut!! Er selv ingen tomatelsker, jeg bruker dem fordi det må være noe rødt av og til;) Kos deg med dette til frokost imorgen;) God natt herfra!

Anonym sa...

Hei.Jeg har kunne tenkt meg de skivene uten tomatene.For jeg og er ikke så gla i tomat men det så jo veldig delikat ut.Ha en riktig fin SommerMandag vidre.Bodil

Sissel sa...

Åh, de så bare fantastiske ut, og jeg liker tomater... Hehe, smaken er som baken..
Mye fint du har på bloggen din:-)

Timotei sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Dette så godt ut. Tomater er kjempegodt!
Du strikker mye fint også ser jeg.Jakken Sylvi var flott!