fredag 9. oktober 2009

Julemysterium, del 2 OG 3

I går kom andre delen av mysteriet, og det var å sy to små stitchery eller bare bruke stoff. Var lenge i tvil om hva jeg skulle gjøre, måtte ha noe enkle motiv å evnt. prøve meg på. Kom så i denne bloggen over en link til noe passende for en nybegynner, så............

her er dom




Del 3 av Julemysteriet

Da er det skjært til lapper, og den observange leseren ser at det mangler et rødt stoff. Det var for lite til å skjære lukkekant av, og litt enig med en annen blogg som ikke velger lukkekant før til slutt. Mye kan endre seg til det, spennende ,-)


3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg nøyer meg med å følge med denne gangen, jeg. Det er spennende det også. Lykke til og god helg.

Timotei sa...

Nydelige stitchery! Gleder meg til å følge med videre!

Gudveig HN sa...

Nydelige broderier!!!