fredag 2. april 2010

After Ski 2 ; Gult er kult






Ja, GULT ER KULT det ,-)


- fleecejakka er selvsydd for xll års siden og brukt 1. gang  med matchende selvsydd bukse på hjemtur fra sjukehuset med D Y og det var 1. påskedag det året med mye snø heme. Buksa minner jeg ikke helt, men jakka er med, og jeg synes å huske det var TOPP å finne en lang glidelås som jeg kunne bruke.
ps!! sygenet er veldig aktivt ,-),-)

- det neste er noe en vel ikke skal vise, men den var nesten i bruk da SOLA viste seg her på ettermiddagen.

- tulipana kunne jeg vel egentlig vist igår, og heller vist helt GULE RANULKER i dag men slik ble det ikke. Uansett, de har fått vann i dag ,-)

Ha en forsatt laaang god kveld ,-) 

ps! jula er er skritt videre ut 

5 kommentarer:

Petunia sa...

Misunner alle dere som kan sy selv og akkurat i de månedene jeg gikk gravid - første gangen, så ønsket jeg det veldig. Mammaklær var så ukule. Da jeg skulle ha nummer 2 ti år senere, var det heldigvis blitt bedre.

GundaM sa...

Stilig jakke da ;) Og skål!

Anonym sa...

Skulle ønske jeg kunne sy - heldig er dere som kan det!

Anonym sa...

I morra kan du ta på deg jakka, nyte innholdet i den gule boksen og skinne som en tulipan...eh, sola.

sissel sa...

Oi sann, ikke noe jeg selv kunne ha funnet på å hatt på meg, men det er nå gøy å ha sydd den selv da.