søndag 17. april 2011

Elf Clobber

Det er travelt om dagen, men det foregår litt småstrikking og hekling.
Disse pulsvantene har jeg sett flere ganger på, uten å komme videre enn å skrive ut mønsteret.
Så dro det igang en dytt til å strikke de inne på Hobbyboden, og da måtte jeg også prøve.


Strikket i Schachenmayr Merino og en fluffy gammel rest som plutselig var rett farge på rett plass.
Pinne 4 og heklenål 3.
Ikke så spreke i fargen, men passer akkurat som tenkt til kåpa.

Et par til er tenkt, og da tar jeg igjen for fargen ,-)

7 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så flotte pulsvarmere:)

Solfrid sa...

Kjempefine! Og fargen var super.

Tovepia sa...

Disse har jeg sett flere har gjort og de er nydelige!! Flott farge på dine, synes pulser gjerne kan vises:)
Nyt påskeuka videre, klem fra meg;)

Unknown sa...

Stilig. synes fargene var spreke nok jeg. :))

Vibekes lille ullne sa...

Så det var along på de og de er kjempesøte. Synes fargen var sprek jeg, frisk og fin! God påske! :)

Grete sa...

Så fine pulsvanter! Og farger ER vitaminer!
En award venter deg på min blogg!

Tingelingeling sa...

Disse er kjempefine.Jeg har sett dem på flere blogger, og ble inspirert.. Jeg skulle også veldig gjerne hatt slike. Tror jeg har funnet mønsteret, men det er visst ikke nok...Blir inspirert av dine igjen, så da gjenstår det å se hva som skjer..
God, glad påske til deg! Klem