mandag 14. juni 2010

Omgjøring

I forbindelse med vesten i forrige innlegg dukket det jo opp rester av grønn Lerke, og jeg fant også fram jakka. Jeg har nok ikke vært så fornøgd med den som de siste linjene i innlegget sa. Det var for vide og korte ermer som ikke gjorde den noe praktisk i bruk. Så med vesten Stille Harmoni i bakhodet og jakka er strikket fra hals og nedover ble det endringer.

Jeg tok av ermene der de var lagt opp igjen, og strikket på en 5-6 omg med vrangbord.
Vips! Mye mer praktisk

før og nå

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nå ble den skikkelig fin. Mor ville strikke denne til meg her for ei tid tilbake, men jeg var ikke venn med de halvlange (eller korte;) armene, så det ble ikke noe da. Nå får vi se.... :)

Sidselsidserk sa...

Dette løste du flott!

Tovepia sa...

Smart! Strikket jo selv en slik vestjakke for litt siden og er storfornøyd;)

Anonym sa...

Jøss denne ble jo kjemepfin! Imponert!!

Monstermønster sa...

Lurt! Og så lurt å gjøre noe med den istedet for å gjemme den i skapet og ergre seg over den.