tirsdag 19. august 2008

Veska S-08

Med ny venn i huset var jeg klar for utforinger. Jeg har hatt lyst på ei sommarsveske, sånn litt halvstor og uformell. I fjor sommer brukte jeg en lyseblå Nike-bag som var grei i fasong, men liksom ikke helt !!?? passende i alle situasjoner. I tillegg hadde jeg et olaskjørt som ikke var brukandes. Med dette som utgangspkt ble det en litt pløste halvstor veske.
(har bilder av utg.pkt å, et sted på maskinen)
Den er foret med vanlig forsilke for at den ikke skulle bli så tung. Inni er det laget plass til å ha blad/bok og en flaske, til dette er det brukt en gardinrest. Det er også bunnen laget av, oval og vattert. Hankene er fra en avlagt olabukse, og så var jeg så at jeg brukte et rødt stoff med solsikker og svart/hvite ruter (kjøpt for minst 10 år siden !!). Lommene foran og bak som var på skjørtet i utgangspkt. brukes som lommer, passende til f.eks mobil. Veska var ferdig og ble brukt til Stockholm, og etter det kom det på en lomme festet i overkant på innsiden til lommebok/andre småting.
FOR du verden å veske ble endevendt etpar ganger for å finne igjen noen ting på Stockholmtur.
Hvorfor heter så veska S-08
-sommer
-Stockholm
-Stavanger (Tananger)
-sytreff

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Stilig!
Ønsker deg en god helg.