søndag 23. november 2008

Jeg har kverket en ufo

Optimistisk for et år siden, se i dette innlegget, begynte jeg på ei jakke.
Jeg ble ferdig med "bolen", strikket i ett fra høyre forstykke,

og en arm, i fasong "sitat Øystein Sunde; ....lang og trang, alt på en gang" før det ble lagt på hylla for dårlig samvittighet.
Så dukker dette mønsteret opp på hb, og jeg kjøper mønsteret. Og skal jeg strikke den, så synes jeg må gjøre noe med den dårlige samvittighethylla.
Så inspirert av en blogg bevæpner jeg meg med saks, trådspretter og tåldmodighet. I tillegg kommer jeg på en eske jeg har,
og med god hjelp av jr på 17 ( det gikk jo rundt, måtte jo prøve å sveive begge veger også ,-))
så ble det noen nye gangnøster.
Det er tynn alpakka og faerytale sammen, og opprekkingsprosjektet gikk utrolig greit.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det skjerfet var nydelig Karna, flott farge på det :-)