fredag 24. februar 2012

AASE og gleder du deg når du lager noe ???

aase har jeg glemt å presentere her i bloggen. 
Hun ankom sånn midt i mellom en dag i november og en aften i desember,
og er stille rolig men utrolig inspirerende motiverende.
Det er ikke det at hun er mye brukt hittil, MEN valget av henne.
For hun finnes i 3 str og da måtte jeg måle (skremmende).
Ikke fordi jeg skal sy til så mange andre, men tallene.
Så jeg valgte og måtte spenne henne ut

Nå som sylysten kommer, er det kjekt å kunne normalisere henne ,-)

aase - navnet kommer av det kvinnelige å sy


Bli du glad av det du lager ??


Det ble jeg etter etpar kvelder med 
dette "fyrverkeriet" ,-)

Ha en fin fredagskveld, er tilbake med mere "fyrverkeri" før du aner !

Og 1000 takk for hyggelig kommentarer på heklesjalene,
det er bare å prøve


6 kommentarer:

Tovepia sa...

Ååå, en slik "kropp" ønsker jeg meg også;) Har vært og sett på Stoff og Stil, så jeg må nok skaffe meg en slik..hendig til strikking også;)
Nyt helga, klem fa mæ;)

Sylvia sa...

Denne kroppen er bare sååå fin!!! Man kan regulere strs med den, ikke sant? Jeg bestillte en slik for en kunde, som absolutt SKULLE ha!!! Hadde mest lyst til å ta den med hjem........
God helg, og sy og kos deg! Klem

Anonym sa...

Jeg har en sånn dukke jeg også, min heter Diana. Giid, altså :-)

Den er kjempekjekk til utstillingsmodell for strikkede ting, men jeg har ambisjoner om å bruke den litt mer til søm når jeg får meg syrom snart. Ju-hu!

Ønsker deg en god helg!

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Det er kjekt å ha en venninne med felles interesser (Aase). Selv har jeg min kjære Dolly. Gleder meg til å se hva du kreerer! Og ja, jeg blir glad av det jeg lager, men det er ikke alltid jeg vet om jeg trør å bruke kreasjonen...

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så lurt med ei ekstra dame i huset. Tar hun helgevasken forresten?? ;)

God helg!

Helle sa...

Har ikke satt navn på min prøvedukke, selv om jeg har forstått at det er ganske vanlig å gjøre det. Dukken er imidlertid en av mine bedre investeringer og blitt fullstendig unnværlig når jeg syr. Før måtte jeg prøve alt på meg selv med nåler og alt mulig annet. Nå er det dukken som får gjennomgå mens jeg tenker og arbeider. Håper du får like mye glede av din Åse.