torsdag 16. juni 2011

1. prosjekt med rammelim

"byen er bergen, laget er brann"
Det var pynting av denne veska som var utg.pkt for forsøket, 
den ble laget/ferdig til skole/klassetur til Bergen
Men pynten ble veldig enkel, bare denne her


Da jeg fikk se bildene fra turen var det et som begynte å jobbe oppi hodet sammen med rammelim


Og resultatet ble dette

foran er byen 
klippet rundt med taggesaks og delte bildet
med sydvest og paraply, pent bak plast  (ja, vi hadde skikkelig vær)
fisk og sjøstjerne så vi på Akvariet (måtte skjule et lite hull)


bak ble det brann
rød og med ball


Ikke alle sømmene er like rette, men sånn blir det når pyntinga kommer til slutt og hele veska må "gjennom" symaskinen for å få det til.
Til slutt er veska sprayet med impregnering. 

9 kommentarer:

EllenSand sa...

Veska ble utrolig flott.
Ellen :)

EllenSand sa...

Veska ble utrolig flott.
Ellen :)

EllenSand sa...

Merkelig. Plutselig ble det to helt like kommentarer. Jaja, veska fortjener det.
Ellen :)

Velkommen til min kreative verden sa...

Så gøy å se ferdig resultat. Du er flink. Veska ble veldig tøff.

Ofte når jeg bruker rammelimbilder bruker jeg mye plast og organza over. Det er rett og slett for å få mer glans til bildene. Til dette Ola stoffet ble disse bildene veldig gode: )

takk ellers for hyggelig kommentar på bloggen min

Tovepia sa...

Råtøff veske, og gjett om jeg har lyst å prøve rammelim!!
Ha ei flott helg, klem fra meg;)

Bea sa...

Så tøff veske du har laget, Karna!
Gøy å se, det blir virkelig ens egen signatur når man bruker egne bilder. -Og det liker jeg:)
Fin kveld!
Beate

mimouna sa...

Spennende teknikk,og vesken ble tøff. Det der så gøy ut å prøve!

Fru Keilegavlen sa...

Kjempestilig veske!!

Tingelingeling sa...

Helbarsk! Den ble skikkelig fin altså!
Jeg har sikla ( nei, det ikke pent å sikle..) på rammelim lenge, har fulgt bloggen til Gitte lenge,og sett på alt det fine hun har lagd! Nå venter jeg på en mulighet til å bli med på et slikt kurs i nærheten. Eller med en bytur innlagt..

Syns du har vært veldig flink til å få veska personlig! Den blir nok en sommerfavoritt!
Klem