søndag 10. august 2008

Utmerkelse

Jeg blir alltid så glad når jeg får award, det betyr vel at noen setter pris på bloggen min det vel? Denne fikk jeg både av syglad og kath. Jeg sier TAKK til dere begge, med en klem. Kjempeglad over at jeg ble valgt.

Så skal nå gis videre til 7 nye utvalgte blogger, utifra dette;

The rules are as follows:
1. The winnwe can put the logo on his/her blog.
2. Link to the person you received your award from.
3. Nominate at 7 other blogs.
4. Put links to those blogs on yours.
5. Leave a massage on the blogs of the people you have nominate.

Nå er jeg dessverre så træg til å oppdatere, at jeg sier takk igjen til dere jeg fikk den av.
Og lar den være til inspirasjon til alle som titter innom bloggen her, og det finnes så utrolig mange fine blogger rundt om.

Ingen kommentarer: