fredag 2. juli 2010

bitte litt av hvert.....

Gamleheksa kom med et hint i kommentareren til forrige innlegg;  kommet i gang med den røde kreasjonen da?

Tja, her er i hvertfall en titt 


Mange nøster rød Petunia og heklenål

...........rart at noe kan være så fint i vrkeligheten kontra mønster 


Helt ferdig med


Vesten har fått heklet knapp, beklager SÅ dårlig farge på nærbildet.

Olakjolen har fått litt blomsterpynt i lilla chenille (hvor kom det fra ,-)) og blomsterstoff, inspirasjon fra en t&t kjole jeg så. Også litt i nakken.
Kjolen er forresten kjempegod å bruke.


Åsså håper jeg sola titter på flest mulig i hælja ,-)

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Akkurat nå titter sola på meg etter noen timer med skyer ;)
Ser du har kommet godt igang med det rødeprosjektet :) Spennende altså. Jeg holder meg til mindre arbeider ellers blir jeg aldri ferdig.

Apropos bryllupsfoto: har vel ikke helt trua på at konfirmantkjærester varer så lenge jeg da. Men så er jeg jo ei heks...

God Hadelandshelg.

Tovepia sa...

Spennende med det rød garnet, hva blir detmon tro;)
Det som var ferdig var kjempefint! Kjolen ble jo lekker med applikasjonene!

Her er det godt og varmt, men sola har forlatt oss for idag, men med denne tempen er jeg fornøyd;)
Ha ei riktig god helg og klem fra meg;)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fint garn.Nydelig rød farge.Skal bli kjekt å se hva som kommer fram av det.Kjempe fint ble vesten og olakjolen.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Bestemor Drillo sa...

Vakker rødt! Spennende farge!
Takk for koselig kommentar hos meg!
Jeg er handycapet når det gjelder blogging for tiden! Det er nettverket som bestemmer om jeg kommer inn hos dere, men i dag lyktes det ! Ha en strålende sommerdag! Klem fra bestemor!

Hilde C. sa...

Så flott kjolen er :-)