tirsdag 27. juli 2010

Rød hekling tar tid

Det går sakte oppover, OG ikke minst nedover med det røde prosjektet som jeg har vist snurten av tidligere. 


Heklinga er denne kjolen fra Dalegarn, hefte Nr 188 Sommer (i grønt på s 4)


Hadde aldri begynt på den om jeg ikke hadde sett den live på garndamen. Ta vekk det hippi-preget og det er en kjempefin kjole/tunika. Og mens jeg sliter meg oppover, tenker jeg på hvor fin den vil være i svart som den lille sorte......
Spesielt nå som det så mange kjekke underkjoler å se,
time will show....

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Den blir lekker med en sort underkjole som henger litt under (med blonde) og vises gjennom kjolen!
Ha ei fin uke og klem fra meg;)

Anonym sa...

Hei.Virkelig fin,nydelig.Skal bli kjekt å se ferdig.Nydelig mønster.Som Tove sier regner med det blir kjempe fint sort underkjole under.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil.