søndag 29. november 2009

1. søndag i advent

 
Da er det lys i stakene, og i morra skal det kjøpes reservepærer.
Jakten gikk greit, skjønte jeg var på rett veg.
Lurer på om jeg så et lite glimt av nissen også  ,-)

 
Tok også med noen bjørkekvister inn, så tips på en blogg om å lage krans, fant igjen dekorasjonsståltråden og laget et hjerte til ytterdøra. 
Det skal pyntes når vi kommer nærmere jul.




Rester av bjørkekvistene ble til pynt på årets utgave av adventsstake.
Nummerskiltene er festen med stiftemaskin, greit å endre og ingenting brennerbart.

 


Ha en fin 1. søndag i advent

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Trivelige bilder! Da er du klar for adventstida; kos deg og klem fra meg;)

Havfruen sa...

HEr er du også klar for advent ja:) Er det ikke koselig? Herlig..

Kos deg...klem:)

Anonym sa...

Trivelig tid fremover nå, ja - det er så koselig med pynten vi nå tar frem. Ha ei fin adventstid!

Turid sa...

Tusen takk for oppmuntrende ord og tips! Ja håper min datter kan få sånn pumpe på sikt! Gleder meg til alt dette "styret" blir en vane...for det blir nok sikkert det.

Nå må jeg ta en liten titt videre på bloggen din, ser koselig ut her!

Hobbygåsa sa...

Så koselige bilder, ja her er adventen kommet ser jeg! Og så nissen da - lurer på om han kommer hit også - det er jo ikke lange biten over åsen og ned til oss :-)

Felisi sa...

Så flott kvisthjerte du har laget! Jeg lagrer ideen for senere bruk, i år blir det nok bare granbarrester fra treet som dørpynt.