lørdag 28. november 2009

Obs, I did it

får jeg si......
Jeg tok i dag skrittet fra denne verden ut i den virkelige, og traff Gamleheksa med Gamleheksa sin lille verden på kafe. Det hadde seg sånn at D Y skulle være med på en konkurranse i nærheten ta Heksa, også slang jeg ut en kaffekommentar for etpar uker siden. Vi har nå prates endel sia vi oppdaget etpar fellesnevnere som det absolutt var verdt å stole på.  I dag fant vi flere, så ta en titt hos Gamleheksa også. Det var kjempekoselig å treffes, det å bare kunne prate om så mye koselig.
Gleder meg tæl neste gong ,-)

Jeg rakk starten på konkurransen, og status ble dette


Så vel hjemme etter en full halldag, nytes de siste glimt fra forrige uke



Og det lades opp til morradagen og 
Den store jakten på adventsstakene


6 kommentarer:

Anonym sa...

Da er vel stakene funnet og lysene tent? Ha en fin 1. søndag i advent! Klem fra meg**

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Har vært på dyp-dykk i arkivet i dag og jammen fant jeg litt advent-stasj. Så var det den stjerne-opphenginga da...
Gratulerer til den flinke turnedama, så fin pokal!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

PS. Jeg aner en liten kamp her i huset. Snuppa ble VELDIG begeistret for vottene jeg fikk :D

Anonym sa...

Hei.Så koselig å møtes.Du får tenne lys i dag.Ønsker deg en riktigfin førjuls Søndag.Klem fra Bodil..

Tussi sa...

En ting er å finne stæsjet, en annen ting er å "finne feilen" når lysene i adventsstaken ikke fungerer. Syns jeg knoter med dette hvert år, men nå skal jeg jammen kjøpe en ny!

Idnar sa...

Fant du den? :-)
Ønsker deg og dine en fin adventstid.