torsdag 12. november 2009

Nytt på nytt , sånn nesten ,-)

Tidligere i år ble jeg ferdig med Sylvi, ei utolig fin kåpe/strikkejakke. Dessverre har jeg ikke brukt den så mye, fordi jeg ikke har vært fornøgd med kneppinga. Det var derfor det bare var bilder bakfra da jeg var ferdig ,-) Etter en "kaffemensvikjørerunger"inspirasjon var jeg innom DSA og plukket ut 12 knapper (3 stk for 20 kr). De var i nesten lik i farge og størrelse, men i ulikt mønster. Heklet hemper og sydde 8 hemper/knappene litt tett nedover. De 4 siste ble delt på ermene. Nå går det an å lukke den ordentlig, og er SÅ god å bruke. blir den nok favoritten utover ,-)

Vanskelig med røde bilder nå i novemberlys, 1000 takk til tovepia som sa det var så mørkt. 
Nå er det lysnet i PhotoScape

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Bildet ditt ble litt mørkt på min maskin, men jakka så ut til å være i en nydelig rødfarge, med flotte knapper: Fin krage også! Dette blir en favoritt!
God kveld til deg og klem;)

Anonym sa...

Hei.Virkelig fin jakke og fine knapper.Fin rød farge...Bra att du ble fornøyd med den.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil..

Tovepia sa...

Nå ble det kjempefint!!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Sååååå fin da. Bittelitt misunnelig jeg, hehe. Mye fint på knappefronten hos DSA.

Bestemor Drillo sa...

Dette ble jo kjempefint! Nydelig rødfarge også;) Ha en flott torsdagskveld!

strikkedilla sa...

Nydelig farge på jakken, og nydelige knapper. SLike jakker blir man glad i.