torsdag 19. november 2009

Det ble roser i går




og kanskje blir lite blogging framover ,-)






Litt ekstra:  Tusen takk for hilsner, det var i går ja og linja ut var da opptatt av Mannen derfor ble det slik. Sitter nå og ser på nydelige rosebuketter, og tenker på å lese. Etter at jeg leste den siste boka om Wallander sommeren for 2 års siden fikk jeg nesten kjærlighetssorg over at det ikke var flere bøker om han. Har lest de andre bøkene Mankell har skrevet etterpå, men gjorde store øyne da jeg så denne og det var et klart ønske ved siden av Pansehjerte.


Mattips; lagde disse vårrullene og det var bare SÅ godt ,-)

9 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hmmmm, morsdag var det slett ikke, så da tar jeg sjansen på å gratulere med bursdag, slik litt på etterskudd. Wallander-bok er jo bare digg da, men kast et blikk på rosene innimellom lesinga :) De visner jo så fort.
Ha en fin "dagen-derpå-dag"

Anonym sa...

I tilfelle du har hatt bursdag, så sier jeg GRATULERER! Fine roser:o)

Havfruen sa...

Bursdag? I såfall, masse gratulasjoner:) Nydelige roser!
Nyt dagen og klem fra meg:)

Mira sa...

Gratulerer! Med ett eller annet. Lysa varer lenge,Ja!
Kos deg med bok du.
Klem.

Inger sa...

Regner med at du har hatt bursdag, og gratulerer så masse på etterskudd! Skjønne roser og herlig bok - en av mine favoritter. Kos deg!

Anonym sa...

Hei.GRATULERER Så mye med fødselsdag eller hva som du har feiret.Lykke til med lesing av boka får håpe att du tar deg litt tid til blogging.Ønsker deg en riktig fin Torsdag i din hobby hule.Klem fra Bodil...

Tovepia sa...

Tror jeg sier vel overstått bursdag, jeg;) Så koselig og få en bukett roser og et hjertekort;)
ha ei fin uke fortsatt og klem,)

Bestemor Drillo sa...

En gratulasjon fra en beundrer kanskje? I alle fall nydelige roser
og spenning med Mankell;)
Fin kveld til deg!

tubakk sa...

Gratulerer med overstått - ett eller annet - bursdag kanskje? Kos deg med blomster og bok.